Tento set silničních karbonových kol kombinuje nízkou hmotnost, aerodynamiku a vynikající brzdný výkon díky speciální brzdné ploše Grooved Graphene. Ráfky SR38TC26 – SL s výškou profilu 38 mm nabízejí skvělý poměr mezi nízkou hmotností a aerodynamikou, což je činí ideální volbou pro závody i vytrvalostní jízdy. Speciální drážkovaná povrchová úprava brzdné plochy zlepšuje brzdný výkon v jakýchkoli podmínkách a prodlužuje životnost ráfku.
Náboje DT Swiss 350 Road ve verzi pro ráfkové brzdy jsou osvědčenou volbou pro svou odolnost a hladký chod. Straightpull uchycení paprsků zvyšuje tuhost výpletu, zatímco paprsky DT Swiss Competition Race přinášejí ideální kombinaci pevnosti a nízké hmotnosti. Squorx Alu niple pak zajišťují přesné napnutí výpletu.
Bezdušová kompatibilita umožňuje použití moderních plášťů pro lepší pohodlí a snížení valivého odporu. Tato kola jsou skvělou volbou pro cyklisty hledající lehký a odolný set s perfektním brzdným výkonem.
Univerzální lehký ráfek vhodný do jakýchkoliv podmínek a na všechny možné tratě. Tento typ ráfků se svými rozměry hodí zejména pro silniční kola s ráfkovými brzdami.
Ráfky Super Light (SL) kombinují nízkou hmotnost s vysokou pevností, což z nich dělá univerzální volbu pro náročné cyklisty. Díky optimalizované konstrukci poskytují lepší poměr hmotnosti a tuhosti, což zvyšuje výkon při stoupání i akceleraci. Skvělé řešení pro sportovní i rekreační ježdění. Ráfky v této verzi mají váhový limit 100 kg.
Silniční náboje DT 350 se staly absolutně nejprodávanější řadou ze všech nábojů DT SWISS! Jejich cena, výkon a spolehlivost je bezkonkurenční! ALU tělo náboje, ocelové průmyslové ložiska a ověřená konstrukce, kde samozřejmě nechybí zubatkový záběr. Tak jako u dražších modelů je i u těchto možnost přestavby na jiné rozměry upevnění do rámů. Náboje DT 350 se dodávají jak pro paprsky s přímou hlavou Straightpull, tak i pro klasické paprsky se zahnutou hlavou, ale počty otvorů pro paprsky jsou u této řady více omezeny! Lze dodat s rotory Shimano nebo Campagnolo a samozřejmě i silniční náboje pro dnes stále více žádané kotoučové brzdy. Dostupné jsou Centerlock, ale pomocí adaptéru lze použít i kotouče DBIS! Silniční DB náboje jsou dodávány na pevné osy, avšak výměnou koncovek lze předělat na jiné rozměry upevnění. Novinkou pro rok 2023 jsou záběry s 36z zubatkami, více odlehčené těla a krásný Waterslide design!
Silniční náboje DT 350 se staly absolutně nejprodávanější řadou ze všech nábojů DT SWISS! Jejich cena, výkon a spolehlivost je bezkonkurenční! ALU tělo náboje, ocelové průmyslové ložiska a ověřená konstrukce, kde samozřejmě nechybí zubatkový záběr. Tak jako u dražších modelů je i u těchto možnost přestavby na jiné rozměry upevnění do rámů. Náboje DT 350 se dodávají jak pro paprsky s přímou hlavou Straightpull, tak i pro klasické paprsky se zahnutou hlavou, ale počty otvorů pro paprsky jsou u této řady více omezeny! Lze dodat s rotory Shimano nebo Campagnolo a samozřejmě i silniční náboje pro dnes stále více žádané kotoučové brzdy. Dostupné jsou Centerlock, ale pomocí adaptéru lze použít i kotouče DBIS! Silniční DB náboje jsou dodávány na pevné osy, avšak výměnou koncovek lze předělat na jiné rozměry upevnění. Novinkou pro rok 2023 jsou záběry s 36z zubatkami, více odlehčené těla a krásný Waterslide design!
DT Swiss Competition Race jsou odlehčenou verzí osvědčených paprsků DT Competition, navržené pro jezdce, kteří hledají ideální poměr mezi nízkou hmotností, pevností a pružností výpletu. Díky dvojitému zeslabení (2,0–1,6–2,0 mm) jsou tyto paprsky lehčí než standardní Competition, ale stále poskytují vysokou pevnost a dlouhou životnost.
Použití prémiové nerezové oceli zajišťuje vynikající odolnost proti únavě materiálu, což přispívá k celkové spolehlivosti výpletu. Díky pečlivě navrženému profilu pomáhají zlepšit odezvu kola na šlapání a poskytují optimální rovnováhu mezi tuhostí a komfortem.
Tyto paprsky jsou skvělou volbou pro XC, gravel i silniční kola, kde se počítá každý gram, ale zároveň je potřeba udržet odolnost proti náročným podmínkám a rozumnou cenu.
Tyto speciální niple je dopoeručeno centrovat z vnitřní strany ráfku! Mají totiž vyšší torx hlavičku a díky tomu i posunutý závit více nahoru! To pak dovoluje nipl více prošroubovat a tím je pak spoj mezi ráfkem a niplí více posílen! Hliníkové niple jsou lehké ale přitom vynikají výbornou pevností! Samozřejmostí je možnost barevných provedení, verzí s Prolock integrovanou pastou v závitech – zabraňuje povolování niple při extrémních nárazech!