Typ děr

EIE nabízí tři typy vrtání děr pro niple. Nejzákladnějším a drtivě nejpoužívanějším je varianta "standard". Pro silniční aero kola se může hodit "internal nipple hole" a takovou specialitkou je "without rim bead hole", tedy vnitřní strana ráfku bez děr pro vkládání niple.

Standard


Klasické vrtání děr, kdy se na vnějším obvodu ráfku vyvrtá větší díra o průměru 8mm pro vložení niple a na vnitřním obvodu díra o průměru 4,5 mm pro opření klasického niple. Drtivou většinu ráfků, zaplétáme s těmito standardními děrami. Kola se následně dají centrovat jak z vnitřní, tak z vnější strany.


Without rim bead hole (Tubeless ready)


Varianta, kdy jsou vyvrtané pouze 4,5 mm otvory na vnitřním obvodu pro opření klasického niple. Na vnějším obvodu nejsou vrtané žádné otvory. Tato varianta je skvělá z toho důvodu, že není potřeba lepit bezdušovou pásku. Nevýhoda je při zaplétání nebo při výměně niple, kdy se niple do ráfku vkládají přes otvor pro ventilek, což je relativně komplikované.


Internal nipple hole


Vnitřní niple se používají zejména na silničních kolech a v případě, kdy je kladen největší důraz na aerodynamiku a čistý vzhled. Na vnějším obvodu je vyvrtaná větší díra o průměru 8 mm pro vložení niple a na vnitřním obvodu malá 2,5 mm díra, kterou projde pouze paprsek až do vnitřku ráfku. V tomto případě se používají speciální vnitřní niple se čtyřhrannou hlavou a centrovat lze pouze z vnitřní strany ráfku.