Standard
Klasické vrtání děr, kdy se na vnějším obvodu ráfku vyvrtá větší
díra o průměru 8mm pro vložení niple a na vnitřním obvodu díra
o průměru 4,5 mm pro opření klasického niple. Drtivou většinu ráfků,
zaplétáme s těmito standardními děrami. Kola se následně dají centrovat
jak z vnitřní, tak z vnější strany.
Without rim bead hole (Tubeless ready)
Varianta, kdy jsou vyvrtané pouze 4,5 mm otvory na vnitřním obvodu pro
opření klasického niple. Na vnějším obvodu nejsou vrtané žádné otvory.
Tato varianta je skvělá z toho důvodu, že není potřeba lepit bezdušovou
pásku. Nevýhoda je při zaplétání nebo při výměně niple, kdy se niple
do ráfku vkládají přes otvor pro ventilek, což je relativně
komplikované.
Internal nipple hole
Vnitřní niple se používají zejména na silničních kolech a v případě,
kdy je kladen největší důraz na aerodynamiku a čistý vzhled. Na vnějším
obvodu je vyvrtaná větší díra o průměru 8 mm pro vložení niple a na
vnitřním obvodu malá 2,5 mm díra, kterou projde pouze paprsek až do
vnitřku ráfku. V tomto případě se používají speciální vnitřní niple
se čtyřhrannou hlavou a centrovat lze pouze z vnitřní strany ráfku.