Obchodní podmínky

VÁŽENÍ SPOTŘEBITELÉ, ŽÁDÁME VÁS, ABYSTE SI PEČLIVĚ PROSTUDOVALI NÍŽE UVEDENÉ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE A OBCHODNÍ PODMÍNKY. UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY S NÁMI BEZVÝHRADNĚ PŘISTUPUJETE K TĚMTO OBCHODNÍM PODMÍNKÁM A ZAVAZUJETE SE JE DODRŽOVAT. TYTO OBCHODNÍ PODMÍNKY JSOU NEDÍLNOU SOUČÁSTÍ KUPNÍ SMLOUVY, KTEROU UZAVÍRÁTE PROSTŘEDNICVÍM E-SHOPU SE SPOLEČNOSTÍ KARBONOVÁ KOLA S.R.O.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky společnosti: Karbonová kola s.r.o., IČO 214 89 670, se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze pod sp. zn. 402708, platí pro veškeré kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem, jako kupujícím, a to prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

1. vymezení pojmů

„spotřebitel“ nebo „Vy“ – Spotřebitelem jste Vy, pokud uzavíráte smlouvu s prodávajícím mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání;

„prodávající“ nebo „my“ – společnost Karbonová kola s.r.o., IČ: 214 89 670, se sídlem: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 402708;

„e-shop“ – internetové stránky prodávajícího umístěné na webové adrese DOPLNIT, jejichž prostřednictvím dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a Vámi;

„konfigurátor“ – část E-shopu umožňující spotřebiteli konfiguraci vlastních kol, včetně individuálního výběru barev, ráfku, typu brzd apod.;

„obchodní podmínky“ – tyto obchodní podmínky, které blíže vymezují práva a povinnosti prodávajícího na straně jedné a Vás jako spotřebitele a kupujícího na straně druhé;

„individualizované zboží“ – takové zboží, které je vyrobeno a/nebo upraveno dle požadavku spotřebitele, zejména kola individualizovaná v rámci konfigurátoru;

„zboží“ – jakékoliv zboží odlišné od individualizovaného zboží, které prodávající nabízí prostřednictvím E-shopu;

„zákon“ – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

2. Základní informace pro spotřebitele

Základní informace pro spotřebitele je soupis těch nejdůležitějších informací, které byste měli vědět o nákupu u nás. Proklik na základní informace pro spotřebitele naleznete ihned vedle prokliku na tyto Obchodní podmínky. Veškeré informace tam uvedené ale naleznete i v těchto Obchodních podmínkách. Smlouvy jsou uzavírány výhradně v českém jazyce.

3. Kupní smlouva

3.1 Vystavením zboží prostřednictvím e-shopu Vám představujeme sortiment zboží a podmínky jeho dodání. Vystavené zboží je pouze informativního charakteru a jako prodávající nejsme povinni uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Zasláním objednávky činíte nabídku k uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká tím, že Vaši objednávku přijmeme. Toto přijetí Vám neprodleně potvrdíme informativním emailem zaslaným na e-mailovou adresu zadanou v objednávce, přičemž tento informativní email, jehož přílohou jsou i tyto všeobecné obchodní podmínky, shrnuje podmínky uzavřené smlouvy. 3.2 Před odesláním objednávky projdete postupně několik technických kroků. Konkrétními kroky jsou:

  1. Nákupní košík – zde se shromažďuje zboží a/nebo individualizované zboží, které bude předmětem Vaší objednávky. Zboží a/nebo individualizované zboží lze z nákupního košíku kdykoliv vyjmout a vždy je tam opět vložit.
  2. Způsob dopravy a platby – zde si vyberete požadovaný způsob dopravy zboží a/nebo individualizovaného zboží a platby za něj. Pokud budeme vyžadovat zálohu, upozorníme vás na to.
  3. Doručovací údaje – zde zadáte své kontaktní údaje, fakturační adresu a případně nám můžete zaslat textovou zprávu formou poznámky. Uvedeny musejí být minimálně údaje označené jako povinné, které jsou nezbytné pro řádné zpracování objednávky a uzavření kupní smlouvy. Bez těchto údajů nelze objednávku provést.
  4. V případě objednání individualizovaného zboží budete upozornění, že objednáváte zboží vyrobené a/nebo upravené dle Vašich požadavků.
  5. Rekapitulace objednávky – zde před odesláním objednávky můžete zrekapitulovat celou objednávku, včetně celkové ceny a nákladů na dodání, a Vámi zadané údaje. Vrácením k předešlým krokům můžete jednotlivé údaje měnit. Stiskem modrého velkého tlačítka v pravém dolním rohu, které obsahuje text, že odesláním objednávky se zavazujete za objednávku zaplatit, objednávku odešlete.

Prostřednictvím tohoto kroku můžete jednoduše a přehledně zjistit a opravit chyby při zadávání údajů před odesláním objednávky. 3.3 Kupní smlouvou se jako prodávající zavazujeme, že Vám jako spotřebiteli odevzdáme zboží a/nebo individualizované zboží, které je předmětem koupě, a umožníme Vám k němu nabýt vlastnické právo. Vy se zavazujete, že zboží a/nebo individualizované zboží převezmete a zaplatíte nám, jako prodávajícímu, kupní cenu. Tento svůj závazek v rámci odeslání objednávky musíte potvrdit zaškrtnutím pole „Objednávka zavazující k platbě“. 3.4 Před odesláním objednávky musíte zaškrtnout políčko, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami, které se Vám zobrazí po kliknutí na hypertextový odkaz . Bez seznámení s těmito podmínkami, resp. potvrzení, že jste se s nimi seznámil, není možné objednávku dokončit. Odesláním objednávky spotřebitel prohlašuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, souhlasí s nimi a připojuje se k nim. Odesláním objednávky spotřebitel dále prohlašuje, že těmto obchodním podmínkám plně porozuměl a že tyto neobsahují žádná nesrozumitelná, nečitelná nebo pro něj nevýhodná ustanovení. 3.5 Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo z důvodů daných obchodními podmínkami nebo zákonem. Pokud máte zájem o změnu smlouvy, kontaktujte nás. 3.6 Vystavení zboží prostřednictvím e-shopu není veřejnou nabídkou ani jakýmkoliv dalším zvláštním způsobem uzavření smlouvy. Ustanovení § 1770 až 1784 zákona jsou tak výslovně vyloučena. 3.7 Je vyloučeno uzavření smlouvy s dodatkem nebo odchylkou ve smyslu § 1740 odst. 3 zákona. 3.8 Nebezpečí škody na zboží a/nebo na individualizovaném zboží přechází na spotřebitele jeho převzetím. V případě, že si zboží a/nebo individualizované zboží nepřevezmete osobně v provozovně, bude zboží expedováno až po zaplacení celé kupní ceny. Informaci o tom, že zboží a/nebo individualizované zboží je připraveno k převzetí v provozovně prodávajícího nebo informaci o tom, že zboží a/nebo individualizované zboží bylo expedováno, obdržíte e-mailem na adresu uvedenou ve Vaší objednávce. 3.9 V případě, že neuhradíte kupní cenu zboží do 15 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, kupní smlouva bez dalšího zaniká. V případě, že neuhradíte zálohu a/nebo doplatek kupní ceny individualizovaného zboží, můžeme po vás požadovat zaplacení zákonného úroku z prodlení a do doby zaplacení neběží lhůty pro naše plnění. V případě, že zboží a/nebo individualizované zboží nepřevezmete od přepravce nebo jej převzít odmítnete, mění se způsob dodání automaticky na osobní převzetí v provozovně prodávajícího. V případě, že si zaplacené zboží nepřevezmete v prodejně prodávajícího do 1 měsíce od uzavření kupní smlouvy, kupní smlouva bez dalšího zaniká. V tomto případě Vám bude kupní cena vrácena na Vámi sdělený účet. V případě, že si nepřevezmete zaplacené individualizované zboží, bude vám účtováno skladné ve výši 250 Kč za každý započatý den a jsme oprávněni individualizované zboží zadržet až do zaplacení skladného v plné výši. 3.10 Prodávající má právo od kupní smlouvy kdykoliv odstoupit v případě, že zboží je vyprodáno nebo z jakéhokoliv jiného důvodu, který zakládá nemožnost řádného plnění kupní smlouvy ze strany prodávajícího. V případě, že spotřebitel již v tomto případě zboží a/nebo individualizované zboží uhradil, vrátí mu prodávající zaplacené finanční prostředky bez zbytečného odkladu.

4. Platební podmínky

4.1 Cena uvedená v internetovém obchodu u jednotlivých položek je cena platná v okamžiku zobrazení příslušné položky a před odesláním objednávky Vám bude zobrazena konečná cena, včetně případných nákladů na dodání. Cena je uvedena včetně daně z přidané hodnoty. 4.2 Vedle ceny za jednotlivé zboží a/nebo individualizované zboží je účtováno přepravné dle zvoleného způsobu odběru zboží, a sice (včetně DPH):

  1. převzetí v prodejně prodávajícího je bez ohledu na způsob platby zdarma;
  2. v případě dodání prostřednictvím přepravce PPL činí:
  • v případě platby na dobírku náklady na dopravu a platbu 150,– Kč;
  • v případě platby převodem na účet prodejce náklady na dopravu a platbu 100,– Kč;
  • v případě elektronické on-line platby prostřednictvím platební brány „GoPay“ činí náklady na dopravu a platbu 100,– Kč.
  • v případě dopravy na Slovensko se výše uvedené částky zvyšují o 150,– Kč v případě doručování na území EU o 400,– Kč; mimo území EU zboží nedoručujeme.

Výše uvedené poplatky neobsahují případné poplatky, které Vám účtuje Váš poskytovatel platebních služeb. 4.3 Další poplatky kromě výše uvedených (např. balné ) nejsou účtovány. 4.4 Prodávající je oprávněn změnit nabízenou cenu zejména v případě podstatných změn na trhu (především v případě změny kurzu české koruny, zastavení dodávek od dodavatelů prodejce, změny cen dodavatelem prodejce, změn daní apod.). V takovém případě se prodávající pokusí spojit se spotřebitelem, aby s ním dohodl další postup, případně zrušení objednávky. 4.5 Platba za zboží a/nebo individualizované zboží se provádí:

  1. převodem na účet prodejce po odeslání objednávky nebo
  2. elektronickou on-line platbou prostřednictvím platební brány „GoPay“ nebo
  3. v hotovosti přepravci PPL při předání zboží při jeho zaslání na dobírku.

4.6 V případě individualizovaného zboží jsme oprávněni požadovat uhrazení zálohové faktury ve výši max. 50 % celkové kupní ceny za individualizo­vané zboží.

5. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

5.1 Kupujete-li od nás zboží, máte právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Tato 14denní lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží. V případě, že předmětem smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží. 5.2 K odstoupení od smlouvy můžete použít tento formulář: DOPLNIT 5.3 Formulář vyplňte, podepište a zašlete na naši adresu DOPLNIT. Podepsaný formulář můžete rovněž oscanovat a poslat elektronicky na naši e-mailovou adresu DOPLNIT. Použití formuláře není povinné, Zákon Vám ukládá pouze povinnost odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením, nicméně jeho použití Vám doporučujeme, protože se vyhnete řadě pochybností o tom, zda odstoupení bylo učiněno správně. Pokud od smlouvy odstoupíte za využití formuláře pro odstoupení od smlouvy, potvrdíme Vám bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí. 5.4 Odstoupíte-li od smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám doručíte odstoupení od smlouvy, kupní cenu za zboží, kterou jste zaplatili. Samozřejmě Vám vrátíme i zaplacené poštovné (pokud by bylo více variant, pak tu nejlevnější z nich) a náklady na platbu s výjimkou poplatků, které Vám účtuje Váš poskytovatel platebních služeb. 5.5 Náklady na vrácení zboží nesete Vy, a to i v případě, že zboží z jakéhokoliv důvodu nelze vrátit běžnou poštovní cestou. 5.6 Peněžní prostředky Vám budou vráceny stejným způsobem, kterým jste nám je uhradili. V případě, že budete chtít vrátit prostředky jiným způsobem, kontaktujte nás. 5.7 Odstoupíte-li od smlouvy, nejsme povinni vrátit Vám přijaté peněžní prostředky do chvíle, než nám zpět předáte zboží, kterého se odstoupení týká, nebo věrohodně neprokážete, že jste jej odeslali. 5.8 Odstoupit od smlouvy nelze zejména u tohoto zboží:

  1. zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu, tj. zejména individualizo­vané zboží;
  2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
  3. zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů je není možno vrátit;
  4. zboží, u kterého je dána nemožnost odstoupit od smlouvy dle právních předpisů České republiky.

5.9 Možnost odstoupit od smlouvy je dána proto, abyste si mohli zboží vyzkoušet, a to obdobně, jak byste učinili v obchodě. S ohledem na to vracejte zboží čisté, nepoškozené a včetně případných souvisejících dokumentů (návody apod.). Pokud je to možné, vracejte zboží v původním obalu a ideálně s visačkami. 5.10 V průběhu lhůty pro odstoupení odpovídáte prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jste tedy oprávněni se zbožím nakládat tak, jako byste jej kupovali v provozovně prodávajícího, tedy například vyzkoušet velikost stejným způsobem jako při nákupu v provozovně. Za jakékoliv užívání nad rámec uvedeného a za jakékoliv související opotřebení jste ve smyslu výše uvedeného odpovědni. 5.11 Upozorňujeme, že účelová odstoupení od kupní smlouvy nebudeme považovat za platná stejně jako jakékoliv jiné pokusy o zneužití práva od smlouvy odstoupit.

6. Reklamace a odpovědnost za vady

6.1 Jako spotřebiteli Vám odpovídáme za to, že zboží a/nebo individualizované zboží při převzetí nemá vady. Zejména Vám odpovídáme za to, že v době, kdy zboží a/nebo individualizované zboží převezmete:

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. je vhodné k účelu, pro který jej požadujete a a k jakému účelu jej jako prodávající prodáváme, neodpovídáme nicméně za špatný výběr zboží a/nebo individualizované zboží na Vaší straně, tj. například neodpovídáme a není vada to, že si objednáte kola na diskové brzdy, ale na jízdním kole máte ráfkové brzdy;
  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci

6.2 Prodávající též dále odpovídá za to, že vedle ujednaných vlastností:

  1. je zboží a/nebo individualizované zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  2. zboží a/nebo individualizované zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
  3. je zboží a/nebo individualizované zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
  4. zboží a/nebo individualizované zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.

6.3 Pokud Vás ale před uzavřením smlouvy zvlášť upozorníme, že se některá vlastnost liší a Vy výslovně souhlasíte s koupí věci, pak za vlastnosti zboží a/nebo individualizovaného zboží uvedené v čl. 6.2 neodpovídáme. Takovým upozorněním se rozumí i to, že je toto upozornění uvedeno v popisu výrobku a Vy si jej objednáte. 6.4 Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí zboží a/nebo individualizovaného zboží, má se za to, že zboží a/nebo individualizované zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. 6.5 Jako spotřebitel jste oprávnění uplatnit práva z vadného plnění, které se u našeho spotřebního zboží vyskytne v době 24 měsíců od převzetí. To však neplatí:

  1. u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
  2. na opotřebení zboží a/nebo individualizovaného zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
  3. u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
  4. vyplývá-li to z povahy zboží a/nebo individualizo­vaného zboží.

6.6 Při koupi již použitého spotřebního zboží je ujednáno, že doba uvedená v čl. 6.3 je zkrácena na polovinu, tedy na dobu 12 měsíců. 6.7 Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 6.1 výše, můžete požadovat odstranění vady:

  1. dodáním nového zboží a/nebo individualizovaného zboží bez vad;
  2. opravou zboží a/nebo individualizovaného zboží;

6.8 Zvolený způsob odstranění vady ale nemusíme respektovat, pokud by Vámi zvolený způsob řešení vady byl nepřiměřeně nákladný ve srovnání s druhým způsobem. Například kvůli špatně vypletenému kolu není možné požadovat nové kolo, nýbrž jen nový výplet. 6.9 Vadu můžeme odmítnout odstranit, pokud by to bylo nemožné nebo nepřiměřeně nákladné s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. 6.10 Pokud vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme, pak můžete od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Stejnou možnost máte i v případě, když se vada projeví opakovaně, když je vada podstatným porušením smlouvy nebo když je z našeho prohlášení nebo z okolností zřejmé, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás, jako pro kupujícího. Pokud je vada zboží nevýznamná, odstoupit od smlouvy nemůžete. Pokud od smlouvy odstoupíte řádně, vrátíme Vám peníze bez zbytečného odkladu. 6.11 Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání. 6.12 Právo z vadného plnění Vám však nenáleží, pokud jste před převzetím zboží a/nebo individualizovaného zboží věděli, že zboží má vadu, anebo pokud jste vadu sami způsobili. 6.13 Jakákoliv práva z vad se uplatňují u nás jako u prodávajícího v naší provozovně nebo v našem sídle, pokud na zboží a/nebo individualizovaném zboží nebo při dodání zboží a/nebo individualizovaného zboží není uvedeno jinak. Práva z vad lze uplatnit osobně nebo zasláním zboží a/nebo individualizovaného zboží na adresu sídla či provozovny prodávajícího. Pokud bude zboží a/nebo individualizované zboží zasíláno, je nezbytné, aby zásilka obsahovala sdělení o tom, jakou vadu spotřebitel uplatňuje, popis toho, jak vada vznikla a dále uvedení veškerých skutečností relevantních pro posouzení vady. 6.14 Poskytujeme rovněž slevu v případě poškození ráfku kola (uplatní se na jak celá kola nebo ráfky, která jsou zbožím, tak individualizovaným zbožím dle těchto podmínek) zakoupeného u nás, a to v rámci tzv. crash replacement programu, jehož bližší podmínky jsou uvedeny [ZDE].

7. Ochrana osobních údajů

7.1 Osobní údaje jsou zpracovávané v souladu s Nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a dalšími relevantními právními předpisy. 7.2 Správcem osobních údajů jsme my, společnost Karbonová kola s.r.o., IČO 214 89 670, se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, email: info@karbonova-kola.cz, tel. 777 847 006 7.3 Zpracovávat budeme informace, které nám poskytnete v rámci objednávky zboží, resp. kupní smlouvy uzavřené mezi námi. Jedná se tedy zejména o jméno, příjmení, adresa, kontaktní údaje (e-mail, telefon), údaje o objednávce, ale i velikost a případně další Vaše s obchodem související údaje. 7.4 Podkladem pro zpracování osobních údajů je kupní smlouva uzavřená mezi Vámi a námi. Neposkytnutí či výmaz osobních údajů má za následek nemožnost dalšího plnění smlouvy. 7.5 Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účelem vyřízení Vaší objednávky, uskutečnění obchodu a plnění souvisejících povinností. Váš elektronický kontakt dále budeme užívat pro šíření obchodních sdělení (jejichž doručování a související zpracování můžete samozřejmě v rámci každé zprávy jednoduše odmítnout). 7.6 Vaše osobní údaje bez dalšího nepředáme ani nezpřístupníme třetím osobám. Výjimkou z výše uvedeného je pouze případné předání státnímu orgánu, které nám ukládá zákon (např. Policii ČR) a dále předání osobám, které pro nás a pro Vás poskytují některé služby, konkrétně:

  1. naší spolupracující účetní Econs sr.o. , se sídlem: Perlitová 6, IČO 48537802, které je poskytneme v rozsahu nezbytném pro vedení účetnictví,

7.7 Osobní údaje nebudou předány do žádné třetí země nebo mezinárodní organizaci, která neposkytuje odpovídající ochranu osobních údajů. 7.8 V souvislosti se zpracováním osobních údajů máte právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, popř. omezení zpracování. Dále máte právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů k jinému správci. Ve vztahu k zasílání elektronických obchodních sdělení máte právo v rámci každé zprávy odmítnout souhlas s takovýmto využitím svého elektronického kontaktu. 7.9 V souvislosti s ochranou osobních údajů máte také právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Veškeré informace, jakož i kontakt, naleznete na internetových stránkách: https://www.uoou.cz/. 7.10 Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu nezbytně nutnou k vyřízení objednávky a naplnění kupní smlouvy, maximálně pak po dobu, po kterou budou nároky z této smlouvy vymahatelné u soudu, tedy zpravidla po dobu dalších 5 let. Osobní údaje, jejichž zpracování vyžaduje zákon zpracováváme po dobu, po kterou to zákon vyžaduje. 7.11 Po skončení doby zpracování jsou pak osobní údaje bez odkladu likvidovány. 7.12 K platbám používáme platební bránu GoPay, společnosti GOPAY s.r.o., se sídlem: Planá 67, PSČ 370 01, IČ: 26046768. Při platbě prostřednictvím této platební brány nemáme přístup k údajům, které se týkají platby a Vaší platební karty či jiného prostředku elektronické platby.

**8. Ostatní ustanovení **

8.1 Kupní smlouvu evidujeme a ukládáme. Kupní smlouva Vám bude po každém nákupu zaslána na Vás e-mail stejně jako informace pro spotřebitele a tyto obchodní podmínky. Ke smlouvě tak máte kdykoliv přístup ve Vaší e-mailové schránce. [Kdykoliv v budoucnu, maximálně však do 5 let ode dne uzavření smlouvy, si můžete uzavřenou smlouvu u nás vyžádat prostřednictvím emailu na adresu info@karbonova-kola.cz / Ke kopii uzavřené smlouvy Vám – s přihlédnutím k vytíženosti a archivačním kapacitám – nemusí být v budoucnu umožněn přístup, proto doporučujeme kupní smlouvu důsledně uschovat.] 8.2 Kupní smlouva se uzavírá a lze ji uzavřít pouze v českém jazyce. 8.3 Tyto obchodní podmínky, jakož i veškeré smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a prodávajícím prostřednictvím e-shopu se řídí právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem mezinárodního práva soukromého a s vyloučením úmluvy o mezinárodní koupi zboží. 8.4 V případě, že by došlo ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete jako spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, Nové Město, 12000 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz; web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu obsahující informace o řešení těchto sporů, která je zřízena Evropskou komisí na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 8.5 K řešení jakýchkoliv sporů, pokud budou řešeny cestou soudního řízení mezi spotřebitelem a prodávajícím, jsou příslušné obecné soudy České republiky. 8.6 V případě jakýchkoliv rozporů mezi jednotlivými částmi kupní smlouvy (smlouva, informace pro spotřebitele, obchodní podmínky) je rozhodné to znění nebo to ustanovení, které je pro spotřebitele nejvýhodnější.

9. Účinnost

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.3.2025. Tyto obchodní podmínky ruší veškeré předchozí obchodní podmínky prodávajícího.

Karbonová kola s.r.o.

Ondřej Malý a Michal Kohoutek, jednatelé